loading...
فوتبال دنیا
یوسف آقاجانی بازدید : 88 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (4)

۱- او عاشق  ماكارونی ، ماهی نوع برزيلی و خورش پرتقال است.

 

۱۲- او در 5 فوريه ی 1985 در ساعت 10:20 به دنيا آمد و 4 كيلو وزن

داشت او فرزندی نارس بود و بعدها باعث افتخارخانواده اش شد.

 

۱۳- او از سهام داران شركت های بزرگی مانند نايک , بيپ جينز

, اكسرا جاس و اتوموبيل سوزوكی است.

 قهرمان كودكی رونالدو ، مارادونا بود ولی علاقه ی شديدی

هم به لوئیس فيگو داشته و دارد. 

۱۵- رونالدو كه در ليسبون بزرگ شده است هميشه به خاطر

لهجه ی ماديراييش مورد تمسخر بچه ها قرار می گرفت.

۱۶- رونالدو با آلبرتو جارديم فرماندار زادگاه خود دوست صميمی است. 

                         - او علاوه بر ماشين بورشه ی نقره ای رنگش يک آيودی مدل آر ۸ دارد

                           يک قايق تفريحی شخصی  نيز 2 سال گذشته خريداری كرد.

                        

                       همچنين در 2 سال گذشته اتومبيل 200 پوندی اش تنها 2 روز بعد

از تحويل به طور كامل از بين رفت. در بازگشت از تمرين و

زماني كه با سرعتی معادل 200 كيلومتر در ساعت رانندگی می كرد،

كنترل اتومبيل خود را از دست داد و به ديوار كناری تونل برخورد

كرد. فراری مدل 599 كريس يكی از گران قيمت ترين اتومبيل های

موجود در بازار انگلستان بود.

 


برچسب ها wwwyosefmani.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامین لبی در تاریخ 1348/10/11 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

من هم میخواستم مطالبی در باره ی رونالدو بفهمم در اثر سایت شما تونستم بفهمم

این نظر توسط سامان لاله ای در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

آرزویه من این بود که چیز هایی درباره ی رونالده بدانم

این نظر توسط مهدی آقاجانی در تاریخ 1348/10/11 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

من دربارهی رونالدورو خیلی پسندیدم ام درباره ی بازیکن های دیگه هم مطالبی بزاریدشکلک

این نظر توسط ناصر ایرزا در تاریخ 1348/10/11 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

من هم رونالده رو دوست دارم وسایت شما سایت پیشرفته ای است من هم میخواهم درباره ی رونالده چیز های بدانم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
من این سایت رو برای کسانی که با رویا های فوتبال می خوابند و با آرزو های فوتبالی بلند می شوند درست کرده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن دنیا کیست
    به نظر شما کدام بازیکن پر سرعت ترین بازی کن است؟
    بهترین دفاع؟
    بهترین ایستگاهی زن کیست؟
    درباره ي سايت

    من يوسف آقاجاني مدير اين سايتم من اين سايت رو براي طرف داران و دوست داران فوتبال دنيا گذاشتم .

    توجه

    اگر ديدم شما به سايت من نظر داده ايد عكس هاي زيادي براي شما آماده ميكنم و در هرباز ديدتان حداقل 1 نظر بدهيد فوتبال دنيا به شما اميدوار است

    تبلیقات

    در سایت samanweb.vcp.ir میتوانید عکس ماشین های مدل بالا رو ببینید و جک های خنده دار رو مشاده کنید سایت تفریحی

    تبلیقات

     samanweb.vcp.ir یک سایت تفریحی است میتوانید در آن چیز های زیادی مشاهده کنید

    تبلیغات
    تبلیغات
        
    تبلیغات
       
    تبلیغات

    شما هم میتوانید با زبان خارجی آشنا شوید.


                   

    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 3,005
  • کدهای اختصاصی